抱歉是因為我愛你.......
CTA
暱稱: 謝樂
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-02
2010-03-19
2010-02-10
2010-02-06
2010-02-05
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 554
今日人氣: 3
累積人氣: 3242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


笑.. 開心 分類: 未分類

呀,,
今日真係好好笑.......

功課留堂,,
葵姐一開始就冇咩野.....

跟住點名,,
我地話冇手冊(冇簽名= =")
葵::咩係冇手冊呀??
呀sir::冇手冊就係,,唉,,一陣先同你講.....
(眾笑)

之後夏b要打波,,
要早走,,
佢問呀sir呀sir可唔可以走,,
呀sir話走啦.....

葵::點解佢可以早走既??
(眾笑)
呀sir::一陣慢慢同你講........
(笑死哂.......^v^")

冇幾耐,,
佢又病發,,
係禁擰轉頭,,
d男仔一個二個攞d書"姐"住個樣,,
(d人話佢係睇條腸先,,跟住就係李銘,,之後唔記得左....)

係禁睇,,
d男仔係禁姐......
笑到我地3個死死下......
(殷佩,,我,,敏)

一放,,
d男仔好快禁走哂......
又笑......

去完慧安,,
又見到葵姐,,
容本身係行a邊,,
葵姐又系a邊,,
佢一見到就走過黎b邊....

又笑.......






訪客留言 (返回 CTA 的日誌)


babiira1n 於 2010-01-16 04:15 PM 發表:
恩.
謝你的說話;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiira1n 於 2010-01-16 12:21 AM 發表:
甘低能既佢-_-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yukiip567 於 2010-01-15 10:38 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Katherine082 於 2010-01-15 08:11 PM 發表:
"笑"=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RayYung 於 2010-01-15 08:08 PM 發表:
- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chun9626 於 2010-01-15 07:17 PM 發表:
cM.`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan802822 於 2010-01-15 07:12 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yishan723 於 2010-01-15 07:09 PM 發表:
呵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stella_s0411 於 2010-01-15 07:01 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y0sHiT_928 於 2010-01-15 06:55 PM 發表:
笑x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]