| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
| =3=悶呀! |
~HIHI~
又黎Lu..=3=
呢排唔知點解笑小左好多囉= =
都唔知到點解呀...
琴日唔使番=v=正野!!
同ck出左去玩...
kaka..識左唔少人呀^^
又識左讀我個間個幾個果男仔..
同佢地玩..好開心^^..
呀奶都係度^^..
琴日就係使左好小$$$$咋..kaka~
今日上堂..勁撚好玩呀!!
頭兩堂IS..狂訓囉..^^KAKA..
之後就狂做功課..HAHA..痴左線..= =
之後又訓啦=3=
LUNCH之後..
勁搞笑..^^KAKA..
妖!!本身想玩條友架..
佢地又唔大聲wo..
得自己玩lo..= =
kaka..好撚搞笑...笑左勁耐..> <"
放學之後.草草同妖妖都上左我屋企^^
過左陣..我地去左吉之島食野..
之後搵大佬^^kaka
跟住..唔想講..
實在無聊過頭..ha~
又去左呀草HoMe^^
跟住妖妖同草草係度狂講..
講d我都唔明既野= =
之後悶到..訓左落草草張床=3=
訓左一個鐘多之後..佢地叫醒左我..
走人wo...唔想走..好想..好想..再訓呀!!
之後一路搭車一路訓= =
番到屋企..有條白婆係度lo..= =(我老母d fd)
(乜我老母d咁既人都有fd架咩)=-=
條友搞到12點先走..= =
阻撚住哂..打佢..大家上呀!kaka..
依家夜晚1:30啦..唔知今晚幾點訓..=3=
唔講啦^^
To"邪芷*
|
| 刊登時間︰2007-05-26 01:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|