今日係3月17號-.-"
今天早上6點50分起身起身燒水沖涼~
之後發覺自己心掛掛-_-
原來係無左電話無得同老婆sms呀><
好掛住你呀~
之後我就7點11出門口...好快咁行到番學...
差小小就遲到-.-"
之後番到去第一堂係數學-.-"
抄死我啦-.-"唔記得做mc改正
之後重要第一個比佢問搞到我企左陣-.-"
之後就聽佢講道理/.\
又幾岩-.-"
之後就中文-_-
班fd係咁話最後一堂作反啦a_a
gag爆-.-"
之後就係到坐-.-"無野做-.-"""
之後就物理啦a_a
物理堂係到玩港女十式~
太kai了-.-"
之後就到左食飯/.\
又係我自己一個回家食飯...
回家睇野-.-"
之後又黎學
黎到去上英文堂-.-"聽到個miss就想訓-.-"
之後唔小心就訓左...
到左放學-.-""
生物要補課-.-"點知係比張通告-0-""
之後就走得~~
放左之後無得第一時間打比baby真係好唔慣><
好掛住好掛住你呀老婆~
________________________________
老婆我好愛你~
愛你的一切~你的樣子不美我愛你~
你如何我也會愛著你~
我希望會同你健立到自信心~
因為我講出的每一句我愛你也是發自內心的~
對自己多點信心吧~
我愛你~
|