.
.
CWH621
暱稱: C'W↑"HoNG_
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
...
~~
2010
WOW
累~
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 4 日  星期三   雨天


喜歡下雨天打記~ 分類: 未分類

今日係星期3...
日日係家發呆●﹏●..諗野....><
明天就要番學啦...唔洗日日係家發呆....ha
明天要跳繩呀.......><"
唔識跳呀....
係咁多8



2007 年 7 月 1 日  星期日   雨天


星期6 不安 分類: 未分類

今日早上到係打機...
今日我有人約呀^^~
係臭蚊佢約我..
重有呀儀同埋魚蛋...^^..
今日得個行字...
之後我地行行下就去左蚊家打排呀...
我玩左咁耐到唔係幾識玩~.~
定係我唔好運.... =v="
我玩玩下就變左同魚蛋單挑....有呀儀教我^^~
我同魚蛋單挑。\../。....佢係咁食我一場到未食過呀=^=
之後我地單挑完咁玩番四個人..之後呀志來左...
佢好似死左咁訓左係到= =
我地叫佢到唔玩...
之後用d雀打佢- -
咁佢先來打= =
呀儀坐係我左手面教我我^^~
玩玩下我的第一次食呀哈哈自摸呀^v^~
正~
玩到7點幾我地就出左去...
我無錢食野.....
係到發菌生d姑出來比自己食...
食左唔知幾耐我無食野到呆曬○_○<<<咁個樣...
我全新家得番5$$$頂成個月呀~,~
之後呀志請我食野thx~
之後我就番生....
我地入左去三x個到睇書...
睇到佢山門...
我地就行行行...
呀儀佢唔知搞咩....
好似想避開我咁..
我想搵佢傾下計到唔得...
呀儀有心事講出來好喎....
之後我地就散隊走人...
魚蛋要自己一個回家,,,,,
之後二人一隊...
我呀志一齊坐車....蚊同儀一齊坐車
我番到去十點30分...
今日係咁多...



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言