| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 6 月 7 日 星期日  |
好辛苦  |
分類: 未分類 |
前幾日都已經覺得喉嚨有d痛
前晚同呀妹係屋企......
兩個人都唔想煮野食
再後叫左pizza hut
一食完個喉嚨鬼死咁痛
加上又頭痛.....
訓極都訓唔著
係床度look 黎look 去...
一直look到天光
7點去拎安眠藥食
訓得個幾鐘又痛到醒左
之後都冇再訓
沖完個熱水涼都舒服d
跟住就出鑽石山
搵間體育館都搵左半個鐘
去到 靖天vs警察 岩岩好開波
警察好強....
4點半 vs 靖天
贏2:0
入到4強!!!
6點半 vs 警察
熱身又整傷自己
自己出左去打一局
對手既比賽節奏比我地仲要快
輸18:25
第二局坐係出面睇
有唔少波都係失自己
最後輸23:25
4強黎喇!
目標係冠軍!!!!
打完就沖涼出旺角打牌
跑馬仔....$10..$20
情場失意.....賭場得意
贏$360
返到屋企都差唔多3點
又訓唔著....好辛苦!!
|
|