整好啦...
愛 、愛回來、news、高手..哩4首唔得..kaka
分手快樂d音差=.=
遲d先搞啦..>o<
嘻~
個個都出哂街..
唉~!悶死啦
嘻...
要適應下係屋企過既日子喔-.-
死臭蠻就成日去網吧打機--
有咩好玩wo..
佢正一白痴..日打夜打
今日好似..李國強生日@@
同kai豪玩改相--
唔識改丫><