芬快d好返啦..白痴婆><
頂阿芬3日,,係八喜
琴日第一日好開心,..
同事都無變..
3樓同事2樓同事 同d客都認得我..
不停問同樣野,,,
嘻嘻...
同王成強都係咁,,,
都幾開心既..
同王成強好少嘈..
反而同男友,...唉....
今朝又唔知做咩事lu.....