今 日 一 早 起 身 仲 好 眼 訓 丫!!
7 點 鍾 阿 珠 打 黎 我 地 一 齊 返 學..
我 買 早 餐 食 順 便 買 埋 老公 果 份~
今 日 好 撚 大 風 丫 ..><吹 到 條 裙 飛 起 咁 濟!
今 日 考 中 史 同 英 文 作 文 wo 原 來- -
搞 到 我 仲 帶 左 世 史~~白 痴..
仆 街 楊 sir 企 係 我 前 面 wo!
考 到 我 咩 都 寫 唔 出!!so 英 作 一 定 得 幾 分
中 史 d 死 人 問 答 又 鬼 死 咁 難 ~><
死喇!!!好驚升唔到班添而家==
放學果陣叫阿珠陪我去西九買d野..又唔陪wo><


分類: 未分類 |