麻煩的一天*
Tung醉左....白痴 明明唔開心先飲 做咩厄我? 總知就唔去石排
真係好感謝你地*
SinYIn chilDchiLd 威年 燕 仲有個唔識的靚仔J軒*
我發誓已後都唔同佢飲啦 -3- 佢太恐怖 
同時自己都好驚煩 ---
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
呢幾日都好開心 ^^
- 14/12
陳學然b-day + 6運
全日係到傾計wif 瓜pi
Lun同蚊食 勁hapi xD" 好似回到過去
-19/ 12 ERS有個同學diE左
雖然我唔識佢連佢係咩樣都唔知 ; 但係心情都不太舒服 為佢哭了
回到家後見到丫爸番左大6 我竟然喊左出黎 "O左 " 足足成粒鐘呢
點解我可以咁眼錢呢? 原來我可以受環境影響而改變到心情
- - - - - ------ 善變呢
- 21/12
再次6運 同PINGPING傾左半日 好想左傾落去! 不過晏就我要做影師xD"
真係超好玩" 係咁叫人望鏡頭 又可以周圍走 ^^自由自左
之後同丫sir一齊去影閉幕禮 雖然得我一個act 係到影
不過話時話點解唔見哂act ga人 ga?
之後發生左d好火的事"
night 去左表現 之後去laam家傾計 最衰唔去得人地家訓 xD"傾到1點先回到家wif c微 &tung
整shichi 整到6:30 沖完涼就回校 果2隻pig訓就好lam
sing con ....無話好說 不過唱my love my fate 真係勁好聽 除ying之外最中意的
不過可惜 得第2 orz
放學同蚊 君 (歸z) yanma 傾左5粒鐘 傾到勁high 傻左
- ying 我唔係怪你;你整親就唔好去啦 雖然唔係好信你
- 你可能真係整親 不過有冇嚴重到真係跳唔到? 唔好勉強,Plz
- 但係唔好比我知你因為想整野食面唔去表演- -
- 你想整就直接講 唔好搞咁多野 你直接同我講我都冇咁嬲
- 你知唔知我要同小童負責嫁?我會比人鬧嫁
- 不過而家我以經唔嬲你了"
- 你知唔知我好在乎你; 著緊你?
- 但係唔同班之後 我係你心中好似已經冇咁重要了,雖然你話我仍然重要
- 你可以有番d自主嘛?人地話唔去你就唔去
- 你知唔知我唔係因為佢唔去先嬲;係因為你
- 我著緊ga人有2個,其中一個係你
- 為左你地 我係會癲的 有時可以勁hapi 又可以勁hart
- 我睇你地睇得好重要
- 我見你同xxFD左 我會唔開心 但係我仍然叫佢好好對你
- 但係有時你因為佢而唔理我 你知道我係幾唔hapi?
- 你唔好再受人影響啦 你中意就中意 唔中意就唔中意
- 如果做D你唔中意GA事 會好辛苦嫁 ;
- 就人地唔代表你好人 ; 只會表示人地可以之之都要你就人 唔理你感受
要把感受講出黎先得嫁 --傻婆* |