- I LovE smile
 
C_KawAi
暱稱: KaWai
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2010-02-22
2010-01-31
2010-01-24
2010-01-08
2009-12-23
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 81
今日人氣: 0
累積人氣: 1473
站內搜尋


2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天 分類: 未分類

- 考試完畢 心情愉快 ^^

- 雖然好努力溫書 不過對今次ga考試冇咩信心  -3-""

- 好想唱k    好想整野食   好想睇恐怖片  好想煲ka通  好想打機  好想煲書  好想做好多野..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- 諗著唱k 不過就改左整cake  -  木康布丁cake  & 樹頭cake x 2 (黑色 &白色)

  二個字---好玩

  之後拎左比chun  學然 車 ming  meiting ......食  最中意食木康果個  因為好有雪糕味  xD""

  其實之前都整過 CHEESE CAKE xD"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-去小童DANCE  好想跳 CIECUS XD" 

 學左ELEVATOR-FLO RIDA   遲D學THERE ^^  好開心

 跳舞果然係可以減壓 

發表時間:2010-01-24 04:54 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




2010 年 1 月 8 日  星期五   晴天 分類: 未分類

-呢幾日睇番我d日記

-足足寫左7個月 望著自己的日記薄上寫滿了字(唔係誇張 真係密嘛嘛)
-心裡有不少的滋味爬上 
-有歡喜的 ; 有感動的 ;有無奈的 ;有傷感的
-大大小小的事都記上了我這個小薄子上
-大的有人生總總的不能忘懷  小的有芝麻般的白痴事-口-

-每當我番開日記時  細看它的文未
-是相當的奇妙的感受   
-一時嘴角會微微繞起  一時眸子會蒙出水氣
-看到自己那些白痴行徑  連撞枱的心也有 大叫真醜丫 T3T 

-心中的私蜜只有那整齊的筆跡才明白我
-只有自己才看得見的文字 
-種種希望都寫下   但願女神會達成願意
-當然不是用作罵人的用途啦  要不然我都鄙視我自己  
-最討厭表裹不一的"偽"人   
-我認為讚美 以及  投訴都要用口說出來才能讓人明白你的感受
-對不起  我比較喜歡直接呢"" 

-通過日記本子上的文未
-種種甜蜜 種種優傷 種種茫然  都一並滲出來
-說不出的滋味在心頭....

有感而發呢   推薦寫日記 
耐性是要倍養的*(雖說本人一忘掉就唔記得寫成個月  不過我都會補番的)

 -回憶真是一件感觸的動作   寫下一篇又一篇的日記也不失為一件樂事

<-------------N年前的 而家想搵個位寫都冇

-----------------------------------------------------------------
*
願望許過很多
年少夢想失去下落
日記寫了很多
還記得我曾經這麼說

我希望長大以後不犯錯
我希望一家幾口好好過
我希望愛我的人不寂寞
我希望我愛的人喜歡我

每個人都會說
沒有人懂得做
這樣的要求
是太平凡 還是太過火

我希望每個人快樂生活
我希望每個人享受工作
我希望沒有一生有蘋果
我希望我的希望不算多

我沒有想過
改變荒蕪了的沙漠
我最瘋狂的錯
只是幻想童話的王國

我希望流浪的人有個窩
我希望主義不是個枷鎖
我希望世界和平沒戰火
我希望我的希望不算多
--------------------------------------------------------------------------------------
發表時間:2010-01-09 12:04 AM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天 分類: 未分類

 

麻煩的一天*
Tung醉左....白痴 明明唔開心先飲 做咩厄我? 總知就唔去石排

真係好感謝你地*
SinYIn   chilDchiLd  威年  燕   仲有個唔識的靚仔J軒*
 

我發誓已後都唔同佢飲啦 -3-   佢太恐怖 
                     同時自己都好驚煩  ---

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
呢幾日都好開心 ^^

 - 14/12

    陳學然b-day + 6運 
    全日係到傾計wif 瓜pi
 Lun同蚊食 勁hapi xD" 好似回到過去

 -19/ 12 ERS有個同學diE左 

      雖然我唔識佢連佢係咩樣都唔知 ; 但係心情都不太舒服 為佢哭了

      回到家後見到丫爸番左大6 我竟然喊左出黎 "O左 " 足足成粒鐘呢

      點解我可以咁眼錢呢? 原來我可以受環境影響而改變到心情
                  -      -    -   -  - ------ 善變呢

 - 21/12

    再次6運 同PINGPING傾左半日 好想左傾落去! 不過晏就我要做影師xD"

    真係超好玩" 係咁叫人望鏡頭 又可以周圍走 ^^自由自左

    之後同丫sir一齊去影閉幕禮 雖然得我一個act 係到影

    不過話時話點解唔見哂act ga人 ga?

    之後發生左d好火的事"

    night 去左表現  之後去laam家傾計 最衰唔去得人地家訓  xD"傾到1點先回到家wif c微 &tung

                                      整shichi 整到6:30 沖完涼就回校 果2隻pig訓就好lam
                   sing con  ....無話好說  不過唱my love my fate 真係勁好聽 除ying之外最中意的
                                                          不過可惜    得第2  orz

                                放學同蚊 君 (歸z) yanma 傾左5粒鐘  傾到勁high  傻左 

             -      ying 我唔係怪你;你整親就唔好去啦    雖然唔係好信你
             -    你可能真係整親 不過有冇嚴重到真係跳唔到? 唔好勉強,Plz
            
             -                 但係唔好比我知你因為想整野食面唔去表演- -
             -        你想整就直接講 唔好搞咁多野 你直接同我講我都冇咁嬲 
             -                你知唔知我要同小童負責嫁?我會比人鬧嫁
             -                                   不過而家我以經唔嬲你了"

             -                    你知唔知我好在乎你; 著緊你?
             -  但係唔同班之後 我係你心中好似已經冇咁重要了,雖然你話我仍然重要
             -          你可以有番d自主嘛?人地話唔去你就唔去
             -       你知唔知我唔係因為佢唔去先嬲;係因為你
             -               我著緊ga人有2個,其中一個係你
             -    為左你地 我係會癲的 有時可以勁hapi 又可以勁hart   
             -                           我睇你地睇得好重要         
             -  我見你同xxFD左 我會唔開心 但係我仍然叫佢好好對你
             -       但係有時你因為佢而唔理我  你知道我係幾唔hapi?     
             -     你唔好再受人影響啦 你中意就中意 唔中意就唔中意           
             -     如果做D你唔中意GA事 會好辛苦嫁  ;  
             -  就人地唔代表你好人  ; 只會表示人地可以之之都要你就人  唔理你感受  

                                  要把感受講出黎先得嫁  --傻婆*

發表時間:2009-12-23 10:59 AM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]