{今日念住去動漫嫁....."
點知....呀妹又話唔去///]
==真係麻煩友__*
--呀媽又唔知我唔洗去動漫>
(so....要出街*
~以前成日要出街ge我...唔知點解......
["呢排好唔想出街...]
跟住就唸住去青衣啦...
跟住....我就同老公講話要玩<捉依因>啦...,,,
答案係..10分之好玩..
發現,,,同老公1齊///
真係好開心喔...
因為...距好傻呀||^^
成日都笑到我死.....
TO:老公
*戈咋依嘛s''(日文..多謝)
\\我終於...真真正正的...喜歡你''
**心裡..完全都是你的..
>>多謝你成日都哄我開心...
..以後你也不要離開我__________好不好?
不要放開我的手..好不好~~!?
但是.....你真的可以愛我1輩子嘛?
::我們還小....
//~到時..你結婚的時候..你的新娘..會是我嘛?