琴日..<---姐系9月19號..
夜晚...
哇...個肚痛到我仆街..!
唔知系米食錯野..>.<
勁想嘔lor""
跟住..當日就冇番學啦...!
成日系屋企度訓交...超正,,``
你地有冇先??haha...
唉..你地都知架啦..}}
我系好學生黎架嘛...
跟住..我就番左學校交野..**
緊系...叫fd入去幫我交架啦...呢D野..
個fd出到黎..講左1句野..令到我好o咀.!
[miss余見到你..話你做乜著到甘..又唔自己入去交]<===o左
距地仲要系去到細教員室個邊度幫我交...
但系點解miss余會見到我??
細教員室系1個好秘密噶地方...::
點解miss余系甘遠都見到我...??
呢個...系1個迷....
|