| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
唔舒服 

|
| 今朝好晏先返到公司,之後中午就出左去食飯同呀hou,食完飯唔舒服,所以就去冇返公司,仲咳得好西利,好辛苦呀.le排可能太多野諗晚晚都唔夠訓,個人又好累,唉!聽日係長周所以又要返工woo,累死人la,le幾日真係好多夥諗又唔係太開心woo. 可能我看得太多了!亦害怕了,好辛苦呀!又唔開心又要諗甘多野,是我不好嗎?真的很想聽你說那句說話.....
唉!聽曰都唔g點算woo,鬼甘多野做,又要買鞋,買袋,輝爺條女生日,中午我同呀hou又要去買生日禮物比佢woo,夜晚就同佢地去唱K woo,累死人la,呢排鬼甘多野做.又咳woo聽日去唱K都唔g點死a,仲要飲酒tim,真係玩死我咩....
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-08-31 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
205 |
206 |
207 |
208 |
209 |
210 |
211 |
212 |
213 |
214 | ... |
382 |
»