| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
今日_要去搞招募活動 

|
| 今日公司要去綜藝館搞招募活動,我係9點半至1點戈班,之後9點半先出門口,因為落雨,呀輝車我去所以我地等到停雨先去,1點放工之後就同左mandy同icy去食飯!!食完飯我再同呀輝返去戈到因為佢想填From,之後就去左......唉!我好似........甘,心情唔好,仲好down甘,都唔知點解會甘,睇le真係要慢慢諗下究竟..............好唔好!!返左屋企之後就同欣欣傾左戈個問題,之後欣欣話睇多一兩日先woo~甘過兩日先再決定點la!!
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-07-29 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
233 |
234 |
235 |
236 |
237 |
238 |
239 |
240 |
241 |
242 | ... |
382 |
»