● 每個人 ...身邊都有☆ 一個天使﹏
〔我地ge問題.../”
今日我同老公講左好多關於我地ge問題,講下我地應該做d咩事,講下我地要改下d咩野,因為我地e+仲存在緊一d問題.我地e+會搵d時間出le諗下le排有咩發生左,應該以後做d咩野,可能經歷左d野 ,我地都成熟左,可能人係要跌到先色得慢慢甘爬番起身lor,因為我同佢都係甘,le排我真係5係好開心,個心成日都係5開心甘,我好想係le段(第4段)可以搵番d成績5洗補考,因為我5想讀下令班ar,真係好討厭,好憎要返學,點解每1日都係甘ga,生活甘苦悶...好煩ar,le排實在有太多5開心ge野發生,點解