● 每個人 ...身邊都有☆ 一個天使﹏
仲病緊
都5g點解病左甘多日都仲未好ga,我琴日去鏡湖睇埋e生tim ar,琴日晏晝都冇返學ar,hehe,今日測數學我色ar,好開心呀^^希望可以高分d la,好多謝天佑甘關心我,佢知道我病左仲日日都問我好番未ar,但係都係仲未好....><