°×| CaRoL﹏貓²﹍×;;我正在想你耶..掛住你!!
CaRoL_xDa_a
暱稱: CaRoL﹏貓喵=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
唔打qooza好耐啦--
2008-08-29
2008-08-28
2008-08-20
812
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
文章分類
全部 (75)
學校=] (2)
未分類 (73)
最近訪客
最近沒有訪客
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


                      
放左係.. 未分類
 
 

今日早上又傾電話..

;唔知點解覺得你成日都誤會我../333\

唔想再係咁..我知,自己成日都唔講比你聽我諗咩

我都係唔想你擔心姐..

我都冇話你唔明我好耐na

我既唔明我.,,係話我唔開心.我開心..我受傷..我喊..

你都至少要!NA!!

但係你之前知都唔會理AR!!..明唔明呀!?

我一點也沒有嬲你...我其實好想傾電話的=]"

WAIT UUU  5/8=]"

<3 u so much

----------------------------------------------------

下午...mama都未番../3\

沖完涼..阿ma打黎叫我自己一丁去西貢

第一次ar..冇咩點緊張-.-但係自己又訓著左-3-"

訓醒勁驚過左站- -凸"

好彩冇姐...叫落車叫到走音-.-

呵呵...第一次自己行去...有點..寂寞.3."

-------------------------------------------------

學完古箏番黎- -就見到個肥佬係我屋企除哂3..成班打麻雀- -!!

呀哥又叫fd黎了

我覺得我ar哥要多謝我的說..

如果我冇係條街見到你...同你講呀爸係屋企的話...

你會叫d男仔你..

如果唔係你唔係係度整cake ma??

我見到你地拖手手!!!..唔好係我面前扮哂野..

-----------------------------------------------

整q熱..開左陣冷氣...

汁下野..就出街跳舞了!!!

熱到我牛仔富變左做短富-3-"

一時on得哂一時on唔哂..死啦..

今日差d滑左落答..

tiff不要偷懶!!!xD"

跟住留左係度幫手...哈哈,,,幫完哂同na姐玩-.-..

keke=]"收埋哂你地d球!!!!

走果時都成9點幾10點了,,

跟住係坑口同shanshan姐食野..

冇諗過你同我都係咁想食m記..呵呵...

真係正=]"

食完陪買雪糕..

之後番到屋企岩岩好睇到mr hk"

正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正!!!!!!!!

12號..!!!yes=]"  i love u!!<3"

之後睇卓泣

好x憎條姣婆j..「可唔可以比個電話我呀..?」

妖!!!  又要係度學人唱歌..有冇人話你知你既行為+表演令人好想嘔- -?

-----------------------------------------------

e家等火影中......

茹筠生日快樂!!!!

記住要著拉富鏈呀!!!""haha

                                                                                   [=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-!
打完既時間係.. 2008-08-03 12:07 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   <<我要我要-3-"





訪客留言 (返回 CaRoL_xDa_a 的日誌)


tiff*v* 於 2008-08-05 08:32 PM 發表:
你地做咩ah?鬧交?!
係你偷懶!我不知幾勤力-V-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]