| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 5 日 星期一  |
| |
|
|
今日同平時冇分別..
昨晚同sur姐傾計...佢咳得很辛苦!!"
今日冇番..快d好番- -
ls..heaheahea..好快完...
music..好難聽呀!!!勁想唱多次.3."
14/20- -合格就okok"
吹笛+油- -凸""
小息..行得勁快..見到 是但 點個頭就走了~
sori"要做文言文-3-"
中文..悶..有雲的頭髮=3=v
得我有嫁咋!!!p.167- -記住""
數學...唔想做數..同以前的一樣..抄..
又不是乖了-v-"
----------------------lunch----------------
2m度heahea..啦啦啦又過左- -v"
英文.3.做哂d功課- -
冇事- -~~~"係度唱歌歌- -""..
悶.~但係感覺又幾好..
life ed"傾計- -...
男搞笑..wing講第2個話題,男又要講番果果- -
唔通佢對你有好大影響咩.口.!
-------------------放學-----------------------
本來要找ek" but wing唔得閒,冇找..
唔理- -一齊行去坑口...一宜都是自己一個,.,
聽歌..聽歌..諗左好多野啦又..
最近有ddddd鍾意左自己一個行[長路]
諗好多野的說..係d咩就唔好問..
li一刻,同唔到人分享"[友=]
陪swing,vicki買信紙...
跟住去了藍[風]睇鞋..
選唔到/3\"....又見到對死人鞋\3/
以後都唔再去cwb買啦\3/"呃我$$$!!!
番到屋企...傾左一陣電話..
訓教- - 打黎...訓緊-3-"
比聽到我li把咁既聲音!!
其實都好多人聽過-~-請忘記
食飯..msn..煲劇,,,呵-w-
水晶bb好得意- -
買了回來玩- -...低bbbb"

雲的頭髮"
限量一條!!手快有手快冇!!...
價錢方面可以傾...100^^^
有意請msn我~~~"
上次影貼子相- -..my個人獨照@@"
自拍-[]-""很久沒影了[唔望鏡頭的]!
[=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-! |
| 打完既時間係.. 2008-05-05 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-" |
2008 年 5 月 2 日 星期五  |
| |
|
|
5月2..姣liu b-day...hapi b-day=]"
今日..係一個月啦!!開心...
曾為你留淚...
曾為你快樂...
曾為你擔心...
曾為你傷心...
真係過我好快..
現在求的不是長久,是每天都能開心..
應該說:「能與你一起的每一攻都要珍惜!!!」
-----------------------------------------------------
哈..今日好正=]"第一堂就maths..
做左13.1...ok易啦...睇書做..
mk話我乖左好多...我自己都覺-3-"?
唔知呢..可能係mr hung姐,,
pe..落雨,又冇得上凸..玩野呀!!!
連個天都唔鍾意我.3."
我地冇上成個月有多啦!!!唉!..
自己唔係pe強人!!但係pe好玩-3-"
成堂iq題..哈""..好快過左..
-----------------------小息--------------------------------
中史...便論...無無聊聊的過...唉!
中文...同平時冇分別!!..
不過又坐到patpat痛../3\
用左我地lunch..
vicki係出面等..當我見到佢既時間- -
我企左係身同佢地揮手..
ps.可以知道.我係kk堂有多自由,有多無聊,有多想死!!!
------------------------lunch-------------------------
去hall 聽野...玩野呀\3/"又問答比賽..
開心大發現..都ok啦..有野睇下,,
跟住又x計股比賽...強人啦- -
跟住有個michelle wong黎講野..
我覺得佢講野冇其他d講者咁悶囉!!
ok啦-w-"都係咁..有d想訓..但係好過以前果d咁悶
跟住姣liu又係度講野..
我中學...你不是在外國的嗎?!又教中文既?笑=]"
跟住4:30..走..比dicky同ms鄭留..
ms鄭低能!玩野咩..
罵春..勁搞gag..罵到我鬼火咁火\3/"
怒氣100%^^^"
跟住又瞁啦啦話區天天佢地比kk罰..
要同佢講咩事..
阿姐,你好似唔係教中文,人地罰咩又關你何事呢?!
而且佢地係因為講左一句廢話,->比人罰..
你話就話係班主任,但係我好唔鍾意你li個班主任,
同時相信班入面都冇咩邊個like key你..!!
跟住放學..5點\3/"火到爆..
句句粗口..對唔住..
fd都知..我好火果時..句句粗口..勁串人..
勁惡.." 所以當我好火果時最好唔好同我講野
我同左 講:「你唔好同我講野..唔好問點解..」惡..
佢走去同rainbow講:「留m係咪好惡嫁?!點樣先冇事- -"」
rainbow同番我講- -我只是得個笑...
哈...你真聰明..- -凸..
我多謝你..沒有嬲我咁惡...
對唔住...當我好火果時就係咁..
我不是想生你氣的..對唔住!!
[=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-! |
| 打完既時間係.. 2008-05-02 10:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-" |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 38 | »
|