°×| CaRoL﹏貓²﹍×;;我正在想你耶..掛住你!!
CaRoL_xDa_a
暱稱: CaRoL﹏貓喵=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
唔打qooza好耐啦--
2008-08-29
2008-08-28
2008-08-20
812
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
文章分類
全部 (75)
學校=] (2)
未分類 (73)
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


                      
放左係.. 未分類
 
 

今日同平時冇分別..

昨晚同sur姐傾計...佢咳得很辛苦!!"

今日冇番..快d好番- -

ls..heaheahea..好快完...

music..好難聽呀!!!勁想唱多次.3."

14/20- -合格就okok"

吹笛+油- -凸""

小息..行得勁快..見到是但 點個頭就走了~

sori"要做文言文-3-"

中文..悶..有雲的頭髮=3=v

得我有嫁咋!!!p.167- -記住""

數學...唔想做數..同以前的一樣..抄..

又不是乖了-v-"

----------------------lunch----------------

2m度heahea..啦啦啦又過左- -v"

英文.3.做哂d功課- -

冇事- -~~~"係度唱歌歌- -""..

悶.~但係感覺又幾好..

life ed"傾計- -...

男搞笑..wing講第2個話題,男又要講番果果- -

唔通佢對你有好大影響咩.口.!

-------------------放學-----------------------

本來要找ek" but wing唔得閒,冇找..

唔理- -一齊行去坑口...一宜都是自己一個,.,

聽歌..聽歌..諗左好多野啦又..

最近有ddddd鍾意左自己一個行[長路]

諗好多野的說..係d咩就唔好問..

li一刻,同唔到人分享"[友=]

陪swing,vicki買信紙...

跟住去了藍[風]睇鞋..

選唔到/3\"....又見到對死人鞋\3/

以後都唔再去cwb買啦\3/"呃我$$$!!!

番到屋企...傾左一陣電話..

訓教- -打黎...訓緊-3-"

比聽到我li把咁既聲音!!

其實都好多人聽過-~-請忘記

食飯..msn..煲劇,,,呵-w-

水晶bb好得意- -

買了回來玩- -...低bbbb"

雲的頭髮"

限量一條!!手快有手快冇!!...

價錢方面可以傾...100^^^

有意請msn我~~~"

上次影貼子相- -..my個人獨照@@"

自拍-[]-""很久沒影了[唔望鏡頭的]!

 

                                                                                   [=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-!
打完既時間係.. 2008-05-05 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-"


2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


                      
放左係.. 未分類
 
 

5月2..姣liu b-day...hapi b-day=]"

今日..係一個月啦!!開心...

曾為你留淚...

曾為你快樂...

曾為你擔心...

曾為你傷心...

真係過我好快..

現在求的不是長久,是每天都能開心..

應該說:「能與你一起的每一攻都要珍惜!!!」

-----------------------------------------------------

哈..今日好正=]"第一堂就maths..

做左13.1...ok易啦...睇書做..

mk話我乖左好多...我自己都覺-3-"?

唔知呢..可能係mr hung姐,,

pe..落雨,又冇得上凸..玩野呀!!!

連個天都唔鍾意我.3."

我地冇上成個月有多啦!!!唉!..

自己唔係pe強人!!但係pe好玩-3-"

成堂iq題..哈""..好快過左..

-----------------------小息--------------------------------

中史...便論...無無聊聊的過...唉!

中文...同平時冇分別!!..

不過又坐到patpat痛../3\

用左我地lunch..

vicki係出面等..當我見到佢既時間- -

我企左係身同佢地揮手..

ps.可以知道.我係kk堂有多自由,有多無聊,有多想死!!!

------------------------lunch-------------------------

去hall 聽野...玩野呀\3/"又問答比賽..

開心大發現..都ok啦..有野睇下,,

跟住又x計股比賽...強人啦- -

跟住有個michelle wong黎講野..

我覺得佢講野冇其他d講者咁悶囉!!

ok啦-w-"都係咁..有d想訓..但係好過以前果d咁悶

跟住姣liu又係度講野..

我中學...你不是在外國的嗎?!又教中文既?笑=]"

跟住4:30..走..比dicky同ms鄭留..

ms鄭低能!玩野咩..

罵春..勁搞gag..罵到我鬼火咁火\3/"

怒氣100%^^^"

跟住又瞁啦啦話區天天佢地比kk罰..

要同佢講咩事..

阿姐,你好似唔係教中文,人地罰咩又關你何事呢?!

而且佢地係因為講左一句廢話,->比人罰..

你話就話係班主任,但係我好唔鍾意你li個班主任,

同時相信班入面都冇咩邊個like key你..!!

跟住放學..5點\3/"火到爆..

句句粗口..對唔住..

fd都知..我好火果時..句句粗口..勁串人..

勁惡.."   所以當我好火果時最好唔好同我講野

我同左講:「你唔好同我講野..唔好問點解..」惡..

佢走去同rainbow講:「留m係咪好惡嫁?!點樣先冇事- -"」

rainbow同番我講- -我只是得個笑...

哈...你真聰明..- -凸..

我多謝你..沒有嬲我咁惡...

對唔住...當我好火果時就係咁..

我不是想生你氣的..對唔住!!

                                                                                   [=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-!
打完既時間係.. 2008-05-02 10:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-"