今個禮拜日日番到屋企都冇停過,
功課多quiz多,仲有I.H project......
UT又就到,媽咪又要我温書!!!
前兩日就連食飯,洗頭嘅時間都冇!
食飯只係用咗十分鐘,洗頭就11:00p.m先洗,
睏落床就1:00a.m了!!
就咁,我又病咗啦......^_^"
今朝起身真係好辛苦,睏得果五個幾鐘,
但係唔可以唔番,有I.S quiz & 中文單測......=.="
死死氣起身,屋企又冇哂口罩..........(閱讀全文)
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]