我今天補回一些在11/8跟Wendy,Yoyo,Jacqueline去HK Disneyland的照片....
可惜是下雨天....一段美好的回憶.....Wendy,I miss you so much!
唔講咁多,去相!!!
 ......(閱讀全文)
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]