| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2008 年 7 月 12 日 星期六  |
| 2008-07-12 |
分類: 未分類 |
|
果然~~人蠢都係無藥醫既...
唉...原來打過去香港真係咁貴架=.=
唉...原來呀媽真係講得我咁岩...傻婆黎既@.@!
我現家先知...
原來打電話都會搞到自己勁無奈....
媽咪呀~~比我做返細個得唔得呀???
三歲、五歲或者未出世??
考慮下好唔好?? 好@.@等你死左戈時先講
八月份想買多部電腦..但係又要諗住網費=.=
真係生活好難捱...都係我媽子衰...
點解唔生個呀哥出黎...等我做下細呢?!
點解要生個細佬出黎...等我做下大呢?!
一切...都係一個謎@.@
真係會比瀨b笑死,次次好郁悶都係佢搞到我好想笑...
日日係電話戈邊唱...
別怪她~~別怪她~~(高八度)
別怪傷心對吧~~~~(低八度)
唉....咩人發明電話架...我#%#$%@%#%#
=.=發神經的我...
啦啦啦~~~~呀姐都話正(幫人sell鮑魚@.@?)
瀨b名言:oh yA~~oH Ya~~~oH ya~~~~~
救命!!!真係好想大叫...瀨b有問題的
原來戈個人都會為左d 好好笑既野而發脾氣=.=
食下食下飯,豐哥就一路睇住部電視,一路係度食..
佢唔小心講左句 妖!!你好煩呀~
媽子即刻變樣 係呀!我係好煩架啦,你有意見??
搞到我飲飲下湯差d咳死我=.=
真係一天的光陰就咁快完結了@.@
|
| 發表時間:2008-07-12 08:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Ca_Man 於 2008-07-14 12:36 AM 發表:
@.@笑 仲有...點解我發覺=.= 咁多人鐘意啜我架姐@.@ 收 被啜費 架@.@
|
|
|
0.0 日日都同瀨b傾電話0v0 你地感情真豐厚- -+ 啜啜
|
|
|
dibizi 於 2008-07-13 11:29 AM 發表:
哇塞=] 什麼方式ma=]
|
|
|
Ca_Man 於 2008-07-13 01:01 AM 發表:
=.=你呷醋既方式真係可愛呀@.@ 哈哈哈~~~
|
|
|
dibizi 於 2008-07-12 11:11 PM 發表:
哼..句句都係瀨b 我係咩wowT^T
|
|
|
tA0_wA 於 2008-07-12 08:40 PM 發表:
-___-哈哈哈哈!
又比你整到我笑死xD*** 唉~____~你叫將痕瘋幫你交米得囉-3-v
|
|