function shake(n) { if (self.moveBy){ for (i = 10; i > 0; i--) { for (j = n; j > 0; j--) { self.moveBy(0,i); self.moveBy(i,0); self.moveBy(0,-i); self.moveBy(-i,0); }} } }shake(5);
渴望 每一天
   都能有你相伴
不論到哪處
      請求你的緣份            

Ca_Man
暱稱: DinDin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-26
很黑仔的一天
哈哈哈哈 大家過得開心...
心情好?!但其實心情也...
唉~_~ 儘管係想高分 但...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 484
今日人氣: 83
累積人氣: 5980
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天



2008-07-14

分類: 未分類

今日,澳門真係落好大雨..
無法子啦,我又要出街街...
仲以為戈天唔會蝦我添!!
點知...我又係戈句...
       乜連戈天都唔鐘意我呀??
佢搞到我變成一隻跌左落水既
                                    濕水汀!!
名符其實既落湯汀=.=
一返到屋企,簡直只有一個字可以形容...
          真係濕呀!!
最激氣既係,佢竟然係我返到屋企戈時停雨喎!!
真係豈有此理!!!
唉呀呀~~~我只可以講一句...
原來佢地其實係可以做棟篤笑既材料@.@
差d比佢地笑死囉..
咪見過有人可以係msn度搞到我差d哽死=.=
咪見過有人可以係令到我笑成咁   (雖然係日日係度笑=0=)
真係好好笑囉!! 下次唔開心,搵佢地就岩...
    其實...我真係覺得我無揀錯人
同在張生一齊之後...覺得好似無咁郁悶~~~
平時自己一個人玩玩下...都會好想講...郁悶爆呀姐姐!!!
現家就唔同呢...日日都比佢同搞搞笑餐死..
連豐哥都笑先係掂架嘛@.@
真係好想講句...   張先生   你好可愛@.@

發表時間:2008-07-14 12:34 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ca_Man 的日誌)


tA0_wA 於 2008-07-14 12:56 AM 發表:
                 你好野牙李嘉敏×
                   枉我日日同你煲粥=]
                                   我個名你隻字不提^_^?
                好野既!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@.@
別這麼生氣....@.@
唱首歌仔你聽....
鵝門屎快樂滴巧耳痛...鵝門天天一起哥唱~~~
Posted at 2008-07-14 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]