| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係一個好日子  |
分類: 未分類 |
|
點解我會咁講呢@.@
因為...今日上體育堂戈時...
玩左兩個好鬼好玩既遊戲..
真是爽爆了!!!
我最鐘意戈個呢...就係No.1 戈個呀...
因為呢...我發覺...
原來好多人都好鬼鐘意我囉!!
我竟然跑左8次!! 係整整8次..(你人緣好囉=0=)
真是搞笑的一堂體育堂...
晏就呢...我就去左搞搞屋企食飯..
佢親自下廚喎...一碗公仔麵@.@
但真係好好味囉!連我自己都咪煮到咁好食..
次次煮比細佬同我食,即使係有兩包麵...
我細佬都會一個人食晒=.=
搞到我重新再煮過,真的是大胃王呀佢!!
返到屋企,諗住叫死仔比我玩啦...
點知...佢條屎忽鬼真係生毛囉!
佢比比比比比...比到5點4先比...
死傻仔黎既~
現家佢仲問候我媽子,笑死我了,決定唔so 佢..哼!!
落咁大雨..呀搞姐仲可以出去大陸搵索妹妹
祝佢唔會變成落湯雞啦@.@
話時話...今日係瀨b去香港喎!!
叫佢幫我影相又唔去,真的激死我了!
佢幾時返呢??
唔好同我講話今晚返=.= 我會笑死的說!!
|
| 發表時間:2008-07-14 05:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
dibizi 於 2008-07-16 10:35 AM 發表:
死瀨b抄我講野= = 對冇住'
|
網主回覆
你地兩個都係一擔擔=.=
有話邊個抄邊個?! Posted at 2008-07-16 02:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tA0_wA 於 2008-07-15 12:14 PM 發表:
好也好也-_-v 我想問 kk222255系米你細老-0-?!
|
網主回覆
唔係=.=
你係邊搵黎架?! Posted at 2008-07-15 02:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tA0_wA 於 2008-07-14 10:53 PM 發表:
我-_-v 我.. 我回來了xD* 系米好想我呢xD<3* 對冇住-v-' 我影左30几張~ 夠未-.-v?!
|
網主回覆
@.@
sd 比我喎!! Posted at 2008-07-15 12:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tony12 於 2008-07-14 09:26 PM 發表:
CM你.__________. 我係吾係好好人呢 (PS:其實我溫書溫到悶xD"""")
|
|
|
dibizi 於 2008-07-14 07:51 PM 發表:
多謝曬wor..=3=
|
網主回覆
這是事實@.@ Posted at 2008-07-14 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|