function shake(n) { if (self.moveBy){ for (i = 10; i > 0; i--) { for (j = n; j > 0; j--) { self.moveBy(0,i); self.moveBy(i,0); self.moveBy(0,-i); self.moveBy(-i,0); }} } }shake(5);
渴望 每一天
   都能有你相伴
不論到哪處
      請求你的緣份            

Ca_Man
暱稱: DinDin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-26
很黑仔的一天
哈哈哈哈 大家過得開心...
心情好?!但其實心情也...
唉~_~ 儘管係想高分 但...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 484
今日人氣: 89
累積人氣: 5986
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天



2008-07-17

分類: 未分類

今日,其實都無咩發生..
但係我好唔明囉..點解一個呂先生..
會搞到瀨B 傻傻地=.=
可能依d就係所謂既一見鐘情@.@
中午戈時,一沖完涼...
瀨B直急call ,但不好彩既係..
我要出街食飯,都無時間同佢傾..
就係係食飯依段時間,我好無奈囉..
食飯就食飯,洗唔洗搵我黎罵呀?!
真係唔明d 大人諗咩?
人地打得多電話黎,連把聲都咪聽過咋...
就話係我條仔?(戈個係羅小姐黎架喎=0=)
比媽子搞到唔知笑定喊好..
打打下機,總係覺得有d唔對路...
原因係...我唔記得食綠豆糖水..
搞到媽子一返黎就罵..(真糟糕!!)
食食下飯戈時,細佬無啦啦罵我八婆..
我望住佢,佢望住我,然後講左句..
                                    罵我啦!!
=.=發神經的他,係咪一日唔比我罵就身痕??
十點幾,羅小姐打比我,係度用魔音...
係咁唱歌..但我勁覺得好笑既係...
我唔明佢唱乜=.=
哈哈哈~~~勁無聊的一天@.@
等等....我還有話說..
張先生,鄭小姐,羅小姐...
你地真係好好笑的說@.@
帥汀愛死你們了~~~


發表時間:2008-07-17 01:34 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ca_Man 的日誌)


l0ve_zuzu 於 2008-07-17 04:48 PM 發表:
                                                             汀汀哇*[]*v!!!
                                           我已經aDD左你msN啦!___!`
                       加我啦0.0!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

報告長官...
我已經加左了@,@
Posted at 2008-07-17 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tA0_wA 於 2008-07-17 12:28 PM 發表:
                                                                                                                   唉..汀汀你真系好好笑的說0.0v
                      打篇bl[]g到可以搞到我笑成咁=\/=v
                                            我爰死你t0o<3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是嗎??!!
咁下次再打一篇笑爆肚既@.@
Posted at 2008-07-17 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]