function shake(n) { if (self.moveBy){ for (i = 10; i > 0; i--) { for (j = n; j > 0; j--) { self.moveBy(0,i); self.moveBy(i,0); self.moveBy(0,-i); self.moveBy(-i,0); }} } }shake(5);
渴望 每一天
   都能有你相伴
不論到哪處
      請求你的緣份            

Ca_Man
暱稱: DinDin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-26
很黑仔的一天
哈哈哈哈 大家過得開心...
心情好?!但其實心情也...
唉~_~ 儘管係想高分 但...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 484
今日人氣: 55
累積人氣: 5952
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天



2008-07-21

分類: 未分類

呆...今鋪死梗啦=.=
數學空左兩條...唉~~~
一條十分 一條七分  (我老鼠都唔掂水啦=0=)
完蛋了 完蛋了 完蛋了!!!
不過=.=我都係最驚物理...
語文戈三課書呢...我就識背晒啦...
但係...但係...成語同語法完全係...零!!!
噢...MY  GOD@.@
好心呀..福心呀..可憐下我依個物理白痴啦...
星期六唔好測啦...
或者湯告你星期六請假...
或者星期六打颱風....
不過都係無可能...唯有...溫溫溫溫溫書!!!!!
中午放學,我同左艾艾同碧姐佢地行戈條{人生大遠路}
一路上,我地都係係度傾埋d無聊野=.=
無計啦...三條Q一齊仲傾咩?!
唔通好似搞搞同恆哥咁傾咸濕野?!(這是不可能的事..笑@.@)
我發覺...我同艾艾講野戈時...碧姐都唔出聲既!!
唔通...佢搭唔到咀?!
可能係因為佢無玩勁舞=.=是因我地都係講勁舞d野...
真係call 撈野戈勁舞(搞搞曰:你做咩講左我句名言?!)
琴晚彈到我就想ooxx戈個Gm...
雖然係唔關佢事姐..但係佢辨事不力..
搞到咁多人炸頻...遲d全部轉晒去玩唯舞..佢一定返梗鄉下執豆...
唉也...好鬼擔心數學唔合格...
初三可能又開多班庚班...咁咪姐係無得原班升?!
真是一日不晴朗的日子呀~~~



發表時間:2008-07-21 07:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ca_Man 的日誌)


babiii_ai 於 2008-07-24 01:04 AM 發表:
肯打blog 未=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



may119 於 2008-07-23 04:17 PM 發表:
比個言你啦''
* cOmMeNT "
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dibizi 於 2008-07-22 10:53 PM 發表:
你趙屎啦'我幾時教你講淫嘢=]
係你教壞我就真'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HANGxFunG 於 2008-07-22 12:56 AM 發表:
我..根本唔識講淫野..
係呀妹教我架~
仲有呀..我老婆好淫架骨子裡..
佢係度扮純.哈哈~笑死
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=才不是
我是純情小寶寶好不好@.@
你先係淫賤女警察...
Posted at 2008-07-22 01:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dibizi 於 2008-07-21 10:59 PM 發表:
唉..
好煩A我=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=等我黎幫你消除下煩惱...
嗎哩嗎哩home...
Posted at 2008-07-22 01:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chloe_86086 於 2008-07-21 10:54 PM 發表:
我聽就夠啦v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=唉也...
咁我唔慣呀嘛...平時你會亂講d野...
搞到我笑死@,@
Posted at 2008-07-22 01:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]