function shake(n) { if (self.moveBy){ for (i = 10; i > 0; i--) { for (j = n; j > 0; j--) { self.moveBy(0,i); self.moveBy(i,0); self.moveBy(0,-i); self.moveBy(-i,0); }} } }shake(5);
渴望 每一天
   都能有你相伴
不論到哪處
      請求你的緣份            

Ca_Man
暱稱: DinDin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2009-12-26
很黑仔的一天
哈哈哈哈 大家過得開心...
心情好?!但其實心情也...
唉~_~ 儘管係想高分 但...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 484
今日人氣: 63
累積人氣: 6466
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天



2008-07-28

分類: 未分類

@.@
我發覺...原來初一d暑期作業..
係咁鬼難=.=
晏就幫細佬做暑期作業...
我忽然有一種感覺...
                            不如發燒好唔好?!
都唔知乜鬼數...比d畸型既圖形...
叫人計佢戈面積...
我xx oo 佢=.=
無奈...我計左成個晏就...結果都係..
                                                 一版都咪做完!!
神手...戈一刻幾想同細佬講...
          對唔住,你家姐係數學白痴@.@
哈哈哈哈呵呵呵呵嘿嘿嘿嘿嘻嘻嘻嘻(興奮過度=0=)
而且,我都證實左...
李家成班都係數學白痴....
晏就飲茶戈時...
一碟炒河34蚊...一碟炒飯27蚊...
加埋係幾多呀?!
知唔知我答左係幾多...
我答:71蚊
豐豐答:50蚊
媽子答:51蚊
爸子答:65蚊
無辨法,鬼叫我一心不能二用咩...
表妹同我講緊咩野最難食...咁我咪答71蚊囉...
真係好可愛的一家(係白痴咋瓜=.=)
咁就過左一天了@.@

發表時間:2008-07-28 08:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ca_Man 的日誌)


dibizi 於 2008-07-30 09:18 PM 發表:
咩,,串咀?
我凸登錯+咋'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HANGxFunG 於 2008-07-30 06:10 PM 發表:
W0
老師好叻,,
tall me y .. 笑死-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dibizi 於 2008-07-30 04:46 PM 發表:
呵呵' 我地冇暑假作業=口=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dibizi 於 2008-07-29 11:52 PM 發表:
咳咳!
等我呢個老師教下你打字先得'
你打錯字:係{辦}法 唔係:{辨}法 兩個讀音唔同'
仲要 諗你辦法唔係諗辨法 {辨}←係指辨認,辨論ect.. =3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0ve_zuzu 於 2008-07-29 03:09 PM 發表:
中一啲數真係好難-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Matthew_Yip 於 2008-07-28 08:48 PM 發表:
Hello.. cm*..
真係好可愛的一家..
真心話黎.. ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@.@
係咩?! 我唔覺=.=
尤其係當佢地狗唔搭八戈時就想死
Posted at 2008-07-28 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]