function shake(n) { if (self.moveBy){ for (i = 10; i > 0; i--) { for (j = n; j > 0; j--) { self.moveBy(0,i); self.moveBy(i,0); self.moveBy(0,-i); self.moveBy(-i,0); }} } }shake(5);
渴望 每一天
   都能有你相伴
不論到哪處
      請求你的緣份            

Ca_Man
暱稱: DinDin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-26
很黑仔的一天
哈哈哈哈 大家過得開心...
心情好?!但其實心情也...
唉~_~ 儘管係想高分 但...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 484
今日人氣: 72
累積人氣: 6338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 1 月 5 日  星期一   晴天



2009-01-05

分類: 未分類

唉也也~

今日仲以為係無乜野既一天

點知-,-

俺家的那三個  "  好  兄  弟   "

搞到我產生左一個念頭

俺很想調位也~~

遲d等我剪短少少d頭髮,然後就屈話係佢地扯短既

唔知有無人信=.=

哈哈哈~~~

今日暖日係game到問我

送比流雲既生日禮物係乜野好

我就是但答佢

俺曰: 送花啦~~

暖日曰: 流雲唔鐘意花

俺曰: 送公仔啦~~

暖日曰: 佢唔鐘意公仔

俺曰: 你又知~

暖日曰: 呃...我估~

俺曰: 送不二同手琢比佢啦~佢鐘意網王~

暖日曰: 你又知~

俺曰:因為我都好鐘意~

暖日曰:  ............

以上就是我地白痴二人組既對話....~~~

咁岩我地戈大盟主隨風上左

就討論下送乜好

隨風曰: 暖日你送你自己比佢就ok啦~

俺曰: 咪就係囉~

暖日曰: 佢唔鐘意男仔咁主動架喎~

俺曰: 你地唔係真人有路咩?

講完依句,俺的hp已變了還剩三十=.=(衰多口~~)

暖日曰 : 你話呢  大小姐~

隨風曰: 咁啦  還點小雲生日我地出黎食飯~

俺曰: 俺又無得去~  (俺又不是台灣=.=)

隨風曰 : 我話係game戈個龍棧酒樓都食,一碟小籠包二十銀

俺曰: 咁姐係.....

隨風曰: 你下個月的人工無晒~~

俺靠=.=  早知就唔鬼上  俺很可憐也  辛辛苦苦難得塊玉米、蕃茄、蕃薯田收成,岩岩幫盟賺左三千金

咁就無人工囉=.=  錢買裝啦~  無錢去龍棧啦~~ 好可憐啦~

發表時間:2009-01-05 10:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ca_Man 的日誌)


snow123321 於 2009-01-06 07:33 PM 發表:
CM到啦XDXDXDXD!!~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elsa_kuan 於 2009-01-05 11:40 PM 發表:
 大笨汀*!! 
莪來了*3333*   啜啖sin,,>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]