function shake(n) { if (self.moveBy){ for (i = 10; i > 0; i--) { for (j = n; j > 0; j--) { self.moveBy(0,i); self.moveBy(i,0); self.moveBy(0,-i); self.moveBy(-i,0); }} } }shake(5);
渴望 每一天
   都能有你相伴
不論到哪處
      請求你的緣份            

Ca_Man
暱稱: DinDin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-26
很黑仔的一天
哈哈哈哈 大家過得開心...
心情好?!但其實心情也...
唉~_~ 儘管係想高分 但...
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 484
今日人氣: 21
累積人氣: 6013
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天



2009-03-16

分類: 未分類

oh no~

肥妹打戈下pat pat 可真是爽呀!!

痛到叫救命~_~

今日跑800都唔算差 

3分10

不過有七個就要重跑

好慘

都唔知班男仔係咪路既~

2分幾

簡直就係飛毛腿^_^

報左千七~唔知跑唔跑到呢=.=

無計啦~

為左加分,點都要跑!

小豬跑完嘔左~

可能食飯食得太飽啦!

應該無事既佢~

見佢仲行到~~ 哇哈哈~~

離考試還剩一天

爆珠呀各位^&^

發表時間:2009-03-16 04:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Ca_Man 的日誌)


tony12 於 2009-03-17 07:32 PM 發表:
你知吾知如果跑吾到佢要戈個時間係吾會加分嫁
我聽人講的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dibizi 於 2009-03-16 10:17 PM 發表:
咩叫爆珠呀-.-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



snow123321 於 2009-03-16 09:30 PM 發表:
冇力爆唔到- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]