| «‹ November 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
| 2009-04-19 |
分類: 未分類 |
|
好爽呀!~
戈鍵盤超型囉~
家下我跟本打唔道字=.=
為甚麼?
因為我鍵盤d制shot 晒~
哈哈哈~
打度一d 打唔度一d
型爆-,-
|
| 發表時間:2009-04-19 11:07 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ai_v3v 於 2009-04-20 06:58 PM 發表:
|
|
|
ai_v3v 於 2009-04-20 06:53 PM 發表:
|
|