| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
| 2009-08-09 |
分類: 未分類 |
|
哈哈哈哈哈~
依排玩天龍玩到好爽
琴晚係呀老根生日 肥成送左份生日禮物比佢
我就送左個鄙視既動作!
嘿嘿
幫戰其實幾好玩既 但琴晚就卡到我郁都郁唔到
悲慘呀!
嘿嘿嘿~
返大陸啦 老根 有空我去新會搵你!
嘿嘿嘿嘿~
|
| 發表時間:2009-08-09 04:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
老根生日快樂.. 喂.你幾時換左首歌去...雞皮都起呀聽到
|
|
|
tony12 於 2009-08-11 07:49 PM 發表:
|
|
|
fatgl 於 2009-08-09 05:21 PM 發表:
|
|