| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 10 月 13 日 星期二  |
| 2009-10-13 |
分類: 未分類 |
|
I hate you 物理~ 恨死了你的難度~我又要炒科~都拜你所賜!!!!
暈倒~
物理 = 數學 = 42分 (?!)
崩潰中~
岩岩溫好d英文同中文
俺靠!
由肥仔口中得知...
原來要測六國論係條某利小魔怪提出... 爽?!
今日上左堂日文課
笑死=.=
原來此八婆不同彼八婆
哈哈哈哈~
其實呀靚聲王都幾勁揪
專攻電腦仲曉日文...不愧為勞校的靚!聲!王!
戈五十個音...我都係等有空才去揭揭吧!^_^
|
| 發表時間:2009-10-13 09:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
不 是 BA ?!. 你 唔 得 = 我 唔 得 耶 -0-
|
|
|
ceo520 於 2009-10-13 10:30 PM 發表:
=-=''...令聲王杜國斌
|
|