| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 大戰前夕 |
分類: 未分類 |
就考試啦!由於第一次考試既成功,所以今次上戰場都唔係太擔心,不過仍然有努力備戰.响忘形既溫習中,我已經放下所有感情問題,所以我有信心今次考試一定成功.尋日同個fd既女朋友傾咗一陣電話,同佢都好啱傾,我仲講笑話如果散咗記得打俾我,我唔介意做佢男朋友.不過都係講笑姐 星期一要考英文,我最差嗰科,now我好驚.願主保佑我.
|
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 可不可能~還我自由 |
分類: 未分類 |
返咗學兩日,好想對老師唱一首李克勤既<<回首>>;好想向學校請幾日假,等心情好d先返學.今日唔講住,好學生要溫習啦 |
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
| 2008-03-24 |
分類: 未分類 |
今日最後一日放假,之後就要返學啦!真係有d唔捨得放假嘅日子,唔想番學呀 鬼唔望聽日 ,落死佢 |
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| 2008-03-23 |
分類: 未分類 |
尋晚去咗一間泰國餐廳食飯,嗰度環境好靚,露天.我地6個人食,食咗一千幾百,個燒章魚超級好味,然後去一間好出名既甜品店--佳記食B仔涼粉,盤涼粉多到6個人食都食唔哂.今日執房執咗一日,執到我飯都冇食,依家好肚餓

 
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 2008-03-22 |
分類: 未分類 |
| 今日睇番本記念册,見到豪哥既一句留言'莫等閒,白了少年頭,空悲切',搞到我好想揾番個舊朋友,有人講過'如果現在活得比過去好,冇人會有時間懷緬過去'或者.....過去比真係比現在好得太多.個friend五歲之前已經識得佢,不過到咗中學就冇再聯絡,你地話我應唔應該揾番佢? |
|