| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| . |
|
今日1起身就好攰拉-3-.
有d吾系今想番學0.0
不過我系好學生,所以要番學=D
一落到樓下,我見到(XX)系我屋企樓下-[]-
呆撚左-v-.跟住我同B0nni3好快今樣行去巴士站.
番學...不過又磁到!頂你牙.架車行幾下又紅燈,挽野牙?.
第1次做曬d功課,冇欠牙^3^!系咪好乖呢?.我知系嫁拉!
上堂悶到我死-.-同牙詹傾計@@
同B0nni3落去食早餐=]
佢陪我上左......
(閱讀全文)
|
|
|
| 從來沒我份,苦等這眼前人賜予我身份?. |
|
今日番學中魚刀冇磁到拉^3^!
不過日日刀要默D死人英文,想拉低我D分早講牙嘛!
豪比你囉-3-,車!搞到我次撚次刀吾合格!
上堂悶到我抽下抽下今-v-.
靜系得東東哥堂有比d心機聽,旦系我刀吾明-3-.
放左學中要練歌-v-,想我死咩!?.
練到差吾多六點-.-!
去果撈搵我d寶貝<33.
坐到今上下就去青洲哥邊搵B0nni3佢地=).
吹左1陣水就閃!
好耶!!!!B0nni3請我食雪糕XD......
(閱讀全文) |
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 24 | »
|