| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
FRIENDS
對我無晒信心
| 2005 年 12 月 30 日 星期五 |
 | |
|
無心情 |
今日我好早就起左身囉(8點)
咁8點2分晴晴打比我傾計
傾到9點幾我就換33出去
跟住我就搭巴士,,搭巴士既途中有人撞車
果時係有少少堵車,,不過最後都到左站
跟住我就撘西鐵去朗展等晴晴佢地
等左幾分鍾晴晴打黎我係邊樹,,咁我話係B出口
晴就話係B出口等佢地,,我等左好耐都唔見佢地
我就CALL佢地,,最後我都係要搵佢地,,搵左好耐都
唔見佢地,,又要CALL佢地,,搵完一輪最後都搵到大家
其實係大家聽錯大家講野,,所以先行錯路
跟住我地就去聽野,,12點幾我地就去左一間
都幾浪漫既餐廳度食野啦,,間野都幾貴吓
食完之後我地就行吓街,,買吓野
不過我唔知點解次次同D FD出街都會有一種唔開心既感覺
但係唔係同FD係會最開心既咩??
但係我無....返意唔開心~∼~
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 34 | »
|