| «‹ April 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
| 2008-01-10 |
分類: 未分類 |
唉...
本來今日2:00P.M先返學校考Chin
仲淋住遲d先起身
點解...
8:30到就起左身啦!!!
之後去左跑步...''
返到屋企...
上左一陣msn =]
就溫書啦~
溫到11點幾就食野
12到就出門口
約左瑩12:15係火車站到等...
返到學校...
個操場鬼影都冇隻囉 - - ''
1點到就見到...
詩華..龍..Helen
溫左一陣就上去Hall考試啦 ]''
份Chin卷..都ok啦
唔係太難...
但聽日考I.T(綜合科技)呀...
成46中英文生字呀
背死人咩 - -''
今晚又要開夜車啦!!!
|
| 發表時間:2008-01-10 09:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yo` 於 2008-01-11 12:16 AM 發表:
朋友 . it 要 加油 哇 =)
今日補習社好精彩 x)
|
網主回覆
THX ] '' Posted at 2008-01-10 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|