今日
2:30同靜文一齊去跳舞...
走個時...
超多野囉 ] ''
跟住返屋企食左d野
就去游水啦...
今日係我有史以黎
游水最唔開心ge一日...
由7:30-9:30P.M
佢一句野都冇同我講過..
而我都係一句野都冇同佢講過...
走個陣時...
我見到佢兩個咁
我真係好唔開心囉
佢地係唔係真係當我透明呀???
我嬲你呀...
嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲...