今日
上Maths個時
超好笑囉 (瑩.你明我講咩ge)
放學個時
同詩華一齊係學校跑步..
羅姐同瑩都係到 ] ''
之後差唔多5點就走左啦
同瑩一齊答803
佢就返屋企
我就去大水坑跳舞 ^.^
跳到7:30P.M
就同靜文一齊走啦!!!
聽日
跑400呀
有D驚驚地tim...
但冇論如何...
聽日都要加油...加油
努力...努力...