今日
係學界ge第二日...
我跑400呀
跑1''15呀
第8名果個都1''13呀
我下年已經係乙組啦!!!
所以我下年一定要快過喱個時間 =]
喱個係我ge目標..
但係我跑個時...
都有d雨..又凍..又勁大風 - - ''
好彩我唔係下午跑咋...
因為個時
地下係超超超濕囉 ] ''
聽日
就係校際舞蹈節啦
8:30就要返到學校啦
又要勁早起身啦...
(( 好掛住你地呀...芝娃娃.yoyo[培英].甘甘.紀紀
我地2月4號見啦 ] ''