今朝
成朝都係屋企
12點到就同屋企人
去左新城市行街街
行左一陣
都去左[魚米家]食野
之後
就去左西田
勁多人呀
但係我同家姐都買左對
【傘仔】鞋 ^^
ar mun就買左兩件衫
買完..行完
就去左美心食野
好彩唔係好多人
唔洗等好耐... ]''
食完
就返左屋企啦!!!