今日
係家長日..
7點9就返到學校啦!!!
Miss Chan同Miss Cheung
一齊見..驚 - - ''
唉..雖然今次係比上次好
但係..都係差呀..
全班39個人..考第19..
我仲以為我想考20幾tim..
下學期一定要更加努力呀-]
我要考15名前呀 ))