過左咁耐..今日睇番d記錄... 宜家先知..原來你忍瞞左我咁多野... 宜家覺得自己好蠢囉... 你對我講既野... 有幾多系真...有幾多系假? 張xx先生...原來唔同學校可以呃到對方既野有咁多... 我第一次見識到`
今日響屋企睇戲... 睇電視開始睇上癮tim... 好喱排好準時咁坐左響電視機前睇左一陣先番房玩電腦... 做左一陣中文作業... 之後又睇戲睇戲啦... 好熱囉咩事.. 想做乜野???
喱排好早醒囉` 都唔知自己想點... 傻瓜電腦好番..個人都精神d.. 應該早d叫老豆整番好先岩 不過唔緊要... 今日0930就醒左... 冇開電腦住...開著左部電視... 傻瓜電腦壞果陣就系電視陪我咖啦-_- 睇左陣電視先番房開電腦... 2點幾就出左街搵晞晞.... 熱到死狗咁樣囉... 買左個包包... 買完去左圖書館還書.. 好死唔死...比我撞到個超級唔想見到既人... 唔可以叫做憎佢... 不過唔想再見到佢咁姐... 還完書行左去勵致.. 諗住去補習啦遲d` 做下資料搜集... 點知得個桔`-333- 之後搭輕鐵玩野... 搭614去屯碼再轉615去龍門買野食... 大熱天`買左個魚肉翅..好似想仲熱d咁-3- 再去百佳買野飲... 兩個人就番番新屯中啦` 番到屋企第一時間....開著左部人類偉大既發明--------冷氣機 十分好丫` 食完野就一路響傾計..什麼什麼... 等到黃子欣泥... 有人傳個校長可怕得要命... 早會唔比著冷衫?? 女仔唔比有瀏海?? 檢查學生有冇帶耳飾?? 咁叉大件事?? 我唔要呀`!喱個校長唔岩管屯天咖`管青山啦` 我要羅校長呀`!!>0<唉唉...希望喱d系作出泥就好啦`=) 7點半...晞晞拎埋我本k0左既數學作業走人... 仲要走去搭車果陣..見到我老豆-3- 好彩老豆乜都睇唔到姐` [唔想過喱個中三呀`!!!! ]