又話三號風球既??? 點解仲咁好天咖? 仲要咁熱... 天氣十分反常... 今日訓到10點幾... 訓醒又呆下呆下咁.. 呆到眶餓.. 1點幾落左街買野食... 總之唔出街... 出面熱到嘔... 仲要自己去龍門居.. 真系死蠢... 買番番屋企食.. 食完就睇戲... 睇睇下老母番泥.. 又比人叫左去打字.... 打到頭暈啦...... 佢份野..............真系死得人.. 聽日仲要幫手打... help me!
完全唔記得要打日記... 今日比個電話嘈醒左... 9點幾就出左街... 去左人地屋企... 12點幾就番番屋企... 食左個面就開番部電腦睇戲... 出面熱到你死咁... 喱排唔出街咖啦... 生日去唱k... 時間就再諗... 倒數生日仲有15日`-)