終於番屋企 但其實我好唔捨得個camp 呢個絕對係最好玩既camp 試左好多野 其實一開始我都驚會悶 但大家夠kai夠放夠癲又夠嘈 真3好好玩 呢種生活真係舒服 與世無爭 d fd一直係你身邊 一齊笑一齊玩一齊癲 又隨手可以拎起部結他練下彈下 兩晚冇訓夜行睇日出雖然好眼訓好辛苦 重暈暈低 但真係好好既經歷 到果刻其實真係好hyper^^ 唉 最可惜 呢種機會都唔知幾時再有luu.. 朋友 千其唔好各散東西呀