跑一場千五米
頭八百米都跑得好出色
但七百米後感覺小腿開始攰
就算知道自己體能未到極限
但我放鬆左腳步
落後
終點線前一百米
先醒覺自己報既係馬拉松
原來比賽重未完
原來只係走左好少
原來而家追唔算遲
原來我重有得追
體能唔好 後面既路好難捱
用意志頂埋佢