| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 6 月 26 日 星期二  |
| ETUDE HOUSE ♥Tiffany Blue 甲油 |
分類: 未分類 |
其實搽這甲油的時候,已經很想只跟大家分享
不過又無修甲,有點醜,所以還是算了
但朋友們見到我搽這甲油都問我係邊隻牌子
好吧,不白管你喜不喜歡Tiffany
女生就是難以抗拒這Tiffany Blue的colour tone吧❤❤
其實這又是我在韓國ETUDE HOUSE買的
它樽身係磨砂,買的時侯原是想買來做手信
但沒有人選這個..-_-好吧,我自己搽..
不過原來搽出黎係啞色,我都係鍾意似gel甲的感覺,所以還是加上top coat~
為了點綴一下(其實係有修甲,想轉移視線-.-),所以畫上一lace和小花吧
家中有貼的lace,但搽甲油用的話,比較容易甩
|
|