Beauty Car Park
Let's start a Girl's Talk here ♥♥Share the beauty now♥♥
CardyLeung
暱稱: CarDy
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
【美甲教學】♥♥用甲油...
【粉底】誰說要擁有遮...
【Event】♥ Fibresure...
【髮型教學】♥♥馬尾蝴...
【妝文】持久的小煙燻...
文章分類
全部 (49)
每月文章
網站連結
My Blog
My Facebook
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 8 月 6 日  星期一   晴天


♥愛心曲奇製作♥ 分類: 未分類

那天,抽起條筋想整整野食..
那天,抽起條筋想整整野食..
對上一次掂個爐已經係2ge事吧..哈哈哈
懶得打cream,最方便都係整曲奇!

心心曲奇模係12蚊店買,我覺得好好用!!


介紹一下所需材料:
牛油 120g
麵粉 185g
50g
雞蛋 1
(如果朱古力味就麵粉155g,朱古力粉30g)

 

開始喇~~~~~~~~!!!!!

1.先將牛油放係室温一陣,再切開一舊舊,壓到佢扁左溶左.

 

2.加入砂糖


 


 

 


 


 


 


 


 









 

 

3.加入雞蛋再加入篩好的麵粉

4.攪勻變成麵團

 

 

5.再用保鮮紙包好放入雪櫃雪佢一陣

 


 


 


 


 


 


 


 


 

6.之後將焗爐預熱至160,用曲奇模整出自己想要嘅形狀,160度焗20分鐘!

登登登登登!大功告成!!

 

溫馨小題示:

 

其實有好多人會用熱水座溶D牛油,不過我覺得又要顧住D,好麻煩.

我亦都試過用微波爐"",不過試過""得太耐,D牛油變左油咁,整出黎D曲奇係會好硬好實架-_-
仲有段小插曲..
話說我其實用開曲奇槍,唧出黎好靚架
點知..比我DADY肢解左佢=0=

 

體無完膚….-.-
比大家睇睇以前用曲奇槍ge曲奇

我記得大約6,7年前係sogo$90
唔知而家係咪呢..買唔買返支好呢T^T
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
大家喜歡我的分享,去支持一下 facebook page tim呀^^
http://www.facebook.com/BeautyCarPark
^3^






訪客留言 (返回 CardyLeung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]