Beauty Car Park
Let's start a Girl's Talk here ♥♥Share the beauty now♥♥
CardyLeung
暱稱: CarDy
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
【美甲教學】♥♥用甲油...
【粉底】誰說要擁有遮...
【Event】♥ Fibresure...
【髮型教學】♥♥馬尾蝴...
【妝文】持久的小煙燻...
文章分類
全部 (49)
每月文章
網站連結
My Blog
My Facebook
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 8 月 15 日  星期三   晴天


Wedding & Fashion show make-up♥12AUG2012 分類: 未分類

12號那天有幸為一個wedding & fashion show當其中一位化妝師
我當天化的model就是這位美女Vicky了

我覺得化妝後的她,好似<安樂窩>的主持Bella
應該係比Bella更靚呢^^
其實當日所有model都不是專業model來的
所以佢地個個都好緊張..
但Vicky話好鍾意我同佢化ge妝,
仲話黎緊佢同朋友有個音樂show..想搵返我化
話如果我幫佢化個妝,佢就更加有信心tim^^
Vicky除了婚莎用造型,還有一套晚裝造型..
轉好晚裝後..Vicky問我"條頸鏈戴唔戴好呀?"
係lee個時候髮型師A又問"你有冇第2個頭飾ga?"
當時其他model都忙+亂到爆炸..
而已為vicky轉好妝ge我係旁邊就話..
"不如將條鏈放上個頭啦度,好似印度公主咁啦?!"
(其實婚莎look個時我已經同Vicky講,"lee款頸鏈我曾經幫客人帶係額頭度,幾靚架!")
髮型師A初時都疑惑左一陣,但放左上去又幾好睇wo..


之後髮型師B走過黎同髮型師A話"E..你新諗架?OK wo!"
髮型師A好客氣咁話"經驗分享~"
哈哈..雖然個頭唔係我set..但大家都鍾意,我都好開心呢
但髮型師B之後不斷同我講笑咁講"點解係印度公主呢?點公主會係咁呢?點解唔係面緬甸呢?"
哈哈..唔知呀,個下係想講印度公主嘛!!

之後原來一眾晚裝的model得Vicky有頭飾..好突出呀^^
當天的小小花絮..

髮型師們set的頭都好美呢~

努力的化妝師們!

攝影師都好用心拍下大家最美的一面呢~

最後還要謝謝我們當天的"大佬"-Kaza!
謝謝你的信任同小小的提點呢..
每次同一大伙人工作都有獲益量多的感覺,真好=]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
My Facebook:
http://www.facebook.com/BeautyCarPark






訪客留言 (返回 CardyLeung 的日誌)


tiffanyu 於 2012-08-15 04:32 PM 發表:
呢個model咁似你既
http://hk-f.com/goods-101862.html
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]