Beauty Car Park
Let's start a Girl's Talk here ♥♥Share the beauty now♥♥
CardyLeung
暱稱: CarDy
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
【美甲教學】♥♥用甲油...
【粉底】誰說要擁有遮...
【Event】♥ Fibresure...
【髮型教學】♥♥馬尾蝴...
【妝文】持久的小煙燻...
文章分類
全部 (49)
每月文章
網站連結
My Blog
My Facebook
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 9 月 14 日  星期五   晴天


♥日式芝士蛋糕製作♥ 分類: 未分類

 

上個月尾與好朋友Vanko心愛來潮,係家中玩美女廚房~
整左日式芝士蛋糕同彩虹曲奇..哈哈..
今次整ge日式芝士蛋糕,口感偏似梳乎厘..大家有興趣可以試試整啊~
話明美女廚房,當然有美女..我的好朋友Vanko!!


 

哈哈..
介紹下今次ge材料,
份量係for8吋蛋糕模,但我就用左三個4吋蛋糕模,都得ga!!
材料:
3(要先把蛋黃同蛋白分開)
忌廉芝士 250g
淡忌廉 100g
砂糖 40g(第一份)
砂糖 40g(第二份)

低筋麵粉 20g(先篩好)
 

粟粉 20g(先篩好)
焗爐預熱至160

Step1:將忌廉芝士放係碗內,攪至軟身.
 

Step2:再用打蛋器攪拌至糊狀.
Step3:再加入40g砂糖(第一份)攪拌至白色.
Step4:順序加入淡忌廉,蛋黃,篩好的低筋面粉同粟粉,每加入一樣粟粉時要將材料攪勻後先加第二樣粟粉啊!


 



 

,完成後先放在一旁.再拎個大碗進行以下的步驟~

Step5:將蛋白打至起泡




 

Step6:再將40g砂糖(第二份)分兩次加入,用打蛋器打至挺身.


 

Step7:先加少許蛋白霜去Step4的忌廉芝士攪勻,再將剩下ge蛋白霜分兩次加入.


 

Step8:將蛋糕漿倒入蛋糕模中,再將蛋糕模放入盛了熱水ge平底金屬盤中



 

最後放入焗爐,160度蒸焗>50分鐘!


 

登登登登..完成!!





 

另外我地仲整左彩虹曲奇!!


 

哈哈..

做法其實只係牛油曲奇加入整碎左ge M&M
牛油曲奇ge做法,可以係以下的post找到啊
http://beautycarpark.blogspot.hk/2012/07/blog-post_31.html
大家weekend得閒可以試下整啊~

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

大家喜歡我的分享,去支持一下 facebook tim^^
http://www.facebook.com/BeautyCarPark






訪客留言 (返回 CardyLeung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]