呢兩個星期好多功課同test laugh
都幾chur 希望快d過埋個高峰期 就有得抖抖:D
上個星期SU interview又係勁消耗精神 但感謝主 搞得掂
呢個星期不單學業有好多野要處理 身邊既人同事更令我煩惱
既遠又近 好似吾關我事但又關我事
雖然我無即時比回應 但我有聽 只不過我吾識得係人地憤怒既時候講野
或者大家所持既價值觀都吾同 但我希望多一d愛 多一d平和 包容
一生中總會遇上好多吾同性格既人
有衝突 可能係要去學習改善性格上不足既地方
或者要改既係人地 或者要改既係你 或者兩邊都有錯 都要改
我覺得 人要學習 要改善 要成長
我諗應該可以有一個好d既解決 keep it in my prayers
明天星期一 又要奮鬥mode
雖不在很好的狀態 但會努力的 因為仲有一堆野做哈哈
weekend真係過得好快

|