琴日同我大佬睇HappyTreeFriend
同佢一齊笑死左
原來lo霖咁鐘意HTF係有原因嫁
真係好好好好好好睇呀!!!!!!
今朝九點幾就出左街溫書
溫到俾呀媽急call先記得番屋企
溫書溫到傻左......
今日終於搞掂哂d Hist
聽日溫Sci .......
上FB睇到有段謀記既video
某天 by ho ka lok,M傑
首歌作得唔錯
詞又有feel
唱既又唔差
今日東張西望講棒棒堂
早知搞到咁激我就去啦
但係我覺得雙方都有啱有唔啱
我覺得d Fans唔應該咁激
頌舉埋[ 忘恩負義] 既旗添
我都係佢地既一個Fans
雖然佢地係分開左做show
但係唔代表佢地忘恩負義
都唔代表佢地係拆夥
我係棒棒堂既Fans
我都好明白Lollipop這個團體既原則
---------6-1=0
因為少了一個就不是棒棒堂
雖然說Fans這樣做
他們一定會不開心的
可是我知道他們每一個都是樂天熊仔餅
他們是很樂天的..........
無論以後怎樣
我對他們六個是永遠忠心的...........
永遠也愛六棒......
http://ent.i-cable.com/cen/news_video/index.php?video_id=11896
|