Carman1996
暱稱: 阿So :D:D:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 638
留言總數: 1738
今日人氣: 1
累積人氣: 41892
每月文章
2012 年 1 月 13 日  星期五   晴天


2012-01-13 分類: 未分類

 考完chem! 

 曾sir好好人:$ 

 我煩足佢一日哈哈 

 我覺得今次chem考試好有滿足感 

 理解左好多野 

 考成點已經唔再重要 

 lunch後先考綜合 但今朝飲左redbull:'( 

 綜合開考 我就redbull發作 眼訓到:'( 

 好慶幸我仲寫到字:s 算啦英文都考完啦 但中文綜合一定仲難! 

 a bit tired, physically, and mentally. sigh 



2012 年 1 月 10 日  星期二   晴天


2012-01-10 分類: 未分類

 Bio yeah 

 最難捱最多野背既一個x 考完啦yeah 

 考得都唔錯阿 

 好盡力架啦 

 第一次飲redbull 原來都幾好飲 

 溫chem 

 希望唔洗到考前一日先死背爛背 

 加油 

 身邊有一個咁既朋友真係好warm好窩心 喂我講緊你阿yuhoiying :-* 

 you are my sunshine 

 今天真是陽光燦爛, nice day :D 

 thankyou ;) 

 like one year ago :$ 



2012 年 1 月 6 日  星期五   晴天


2012-01-06 分類: 未分類

 病足一個星期 唔知好事定壞事呢 

 咁岩又係考試 其實都幾辛苦 

 考英文既時候差d訓著 好彩對眼捱得到我做完份卷 

 第一次考試absent 冇考到通識 我諗係好事黎 個個都話做唔哂:s 

 抖左一日 都幾開心啊 

 今日中文 至少睇得明幾篇文 我滿意啦 

 哇下星期考好多科 要開始備戰啦! 加油! 

 bio i'm coming^^ 好多 好難 好驚 我要更有信心去面對! 

 病是辛苦 但我有更多窩心的感覺 thanks all of you ;) 

 壞習慣又返返黎 戒極都戒唔甩 晚晚都發作 真係好影響精神 

 突然好想你 

 你會在哪裡? 

 過得快樂或委屈 

 突然好想你 突然鋒利的回憶 突然模糊的眼睛. . . 

 sigh 

 



2012 年 1 月 1 日  星期日   晴天


2012-01-01 分類: 未分類

  2012.01.01. 

 so tired. 

 到今日先發現係假期最後兩日 要收拾心情準備認真溫書 

 本身諗住求其溫 求其考算數 

 thankyou Miss Fong 

 你回我既週記真係鼓勵左我去溫書 唔好咁易放棄! 

 努力溫書係要 不過呢 我覺得 盡左力 問心無愧就夠啦 

 都只不過係一個考試 咁辛苦 想迫死自己咩 

 最好梗係取得平衡 

 考試先病 好辛苦 垃圾桶又滿左啦 鼻都就黎甩啦 

 please get well soon 

 十二月三十一 同教會過同八婆黨過 

 有妳們就滿足! 

 

 2011 好多經歷 

 最開心 無容置疑  一定係開始返教會 

 我感覺到自己有成長 

 屬神的生命 好燦爛

 面對困難 我還要懼怕嗎? 

 no fear in love 

 thanks god 

 其次, i love 八婆黨 

 our friendship become stronger and stronger 

 係你地當中 好快樂 

 i'm so proud of 4E now :D! 

 記得初初分班 睇住張namelist 明明係自己揀入黎 都要唔中意 

 我而家搵返果陣篇qooza黎睇 自己都笑左 

 短短三四個月 發現原來我班咁好玩架喎 

 thanks all of you! ^^ 

 

 2011. 一月一日已是不好的一天 

 困難重重的 這樣又過了一年 

 wish u happy new year 

 wish u all the best 

 新年新年 其實我就唔係幾想新 要新 咪姐係又要變 

 時間 同 人 我都唔想變 

 但歲月催人老 迫人成長 人永遠追唔上時間 係事實 

 

 係時候再次埋首苦幹我既bio 又難又多 不過有興趣 真係搵自己笨:S

 不過黎到而家既地步 後悔都無補於事 加油 



2011 年 12 月 26 日  星期一   晴天


2011-12-26 分類: 未分類

 boxing day 

 凌晨一時就開始了這一天 

 boston, 我心愛的boston 

 當然 少不得我最愛的KG 

 球場上魅力四散 

 確實再找不到另一個比你更帥的人 

 哇 經驗就是不一樣 

 kevin garnett 

 這場比賽真是好看! 

 中二那年 Boston總決賽落敗Lakers 我都沒有流過一滴眼淚 

 感情隨年月濃厚了 他們的進步 哇 真好看 哇 真厲害 

 先是落後十分 一點一點的追近 Rondo極妙的上籃 追平 

 哇 感動落淚 

 謝謝你 謝謝你們 a beautiful game

 贏輸算甚麼 值得看的是當中的片段 

 今天終於溫習 maths 好頭痛 腦好累 

 每次想看一看你的動態 就是又一次讓自己傷心 

 放低了沒有? 別問我 我不知道 

 就像當初一樣 我自己也不是第一個知道的 

 真笨 

 wish you a merry christmas 

 not only christmas,but also every day there 

 a beautiful girl ;) 



最新文章
2014-07-14
2014-07-13
2014-01-29
2014-01-01
2013-12-23
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單